For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
  • Επικοινωνήστε μαζί μας για Διαφήμιση
  • Call Us:+306909598354
7 βαρετά λάθη που κάνουν οι άνθρωποι μετά από καμία επικοινωνία

7 βαρετά λάθη που κάνουν οι άνθρωποι μετά από καμία επικοινωνία

Τι είναι ο κανόνας χωρίς επικοινωνία;

Αν διαβάζετε αυτό το άρθρο, τότε είναι ένα ασφαλές στοίχημα ότι γνωρίζετε ήδη τις αρχές του Κανόνας χωρίς επαφές (NCR). Αν όχι, τότε θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τα 7 ισχυρά οφέλη του κανόνα χωρίς επικοινωνία. Καμία επικοινωνία δεν περιστρέφεται γύρω από την προϋπόθεση να κάνετε ένα διάλειμμα από τον σύντροφό σας για μια καθορισμένη χρονική περίοδο: συνήθως 30 ημέρες. Καταρχήν, η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή, αλλά στην πράξη απαιτεί μεγάλη δύναμη θέλησης και αυτοέλεγχο για να το δούμε. Αυτό σημαίνει ότι δεν πιέζετε με μηνύματα, καλείτε ή παρακολουθείτε την πρώην σας στα κοινωνικά μέσα.

Όταν χρησιμοποιείται σωστά, μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον πόνο μιας διάλυσης και να χτίσετε ένα θετικό εργαλείο για να σώσετε την αυτοεκτίμησή σας. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να διευκολύνει την επανένωση με τον πρώην συνεργάτη σας, αν και αυτό δεν πρέπει να είναι το κύριο σημείο εστίασής σας.

Τα αποτελέσματα της έλλειψης επικοινωνία εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από εσάς και τις επιλογές που κάνετε. Εξαρτάται επίσης από το πώς σκοπεύετε να μετρήσετε την επιτυχία σας. Αρχικά, μπορεί να νομίζετε ότι αυτό σημαίνει επανένωση με το αγαπημένο σας πρόσωπο. Παρ ‘όλα αυτά, θα πρέπει να θυμάστε ότι η επίτευξη της κατάρτισής σας όσο πιο ανώδυνα γίνεται είναι επίσης ένα σημαντικό επίτευγμα.

Τέλος, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι ορισμένες σχέσεις δεν μπορούν και δεν πρέπει να επισκευαστούν. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τον έλεγχο και τις καταχρηστικές σχέσεις.

Λάθος # 1: Πανικός

Είναι ημέρα 31. Ξυπνάς και αισθάνεσαι απόλυτα ενθουσιασμένος. Το έχετε κάνει! Έχετε καταφέρει να περάσετε 30 ημέρες χωρίς να επικοινωνήσετε με τον πρώην συνεργάτη σας. Τώρα ξεκινάτε να κοιτάζετε στο τηλέφωνό σας, αναρωτιέστε πότε ο πρώην σας θα στείλει ή θα πάρει τηλέφωνο. Μετά από όλα όσα περάσατε, έχετε περιμένει υπομονετικά για 30 ημέρες, το αξίζετε αυτό. Στη συνέχεια, όταν η κλήση δεν έρχεται, αρχίζετε να πανικοβάλλεστε.

Τι πήγε στραβά?

Ήταν κάτι που κάνατε;

Έχει βρει ο πρώην σας κάποιον άλλο;

Νομίζουν ότι έχετε βρει κάποιον άλλο;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους;

Αν αυτό έχει οποιαδήποτε ομοιότητα με τις σκέψεις που τώρα σπεύδουν από το μυαλό σας, τότε πρέπει να σταματήσετε. Δεν μάθατε τίποτα κατά τη διάρκεια της περιόδου αποχής σας; Πραγματικά επιστρέψατε στην Ημέρα 1;

Ό, τι κι αν κάνετε σε αυτό το σημείο, μην ξεκινήσετε να να στείλνετε μηνύματα στο πρώην σας. Αν πιστεύετε ειλικρινά ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πρώην σας με λογικό τρόπο και πιστεύετε ότι θα ήταν παραγωγικό να το κάνετε αυτό, τότε υπάρχουν τρόποι για να το κάνετε. Αντίθετα, εάν είστε σε μια συναισθηματική και εξαιρετικά φορτισμένη κατάσταση, τότε η επαφή με τον πρώην σας δεν πρέπει να βρίσκεται στην ημερήσια διάταξή σας, αφού η απόρριψη θα επηρεάσει δυσμενώς την ανάκαμψή σας.

Πρέπει να θυμάστε ότι ξεκινήσατε αυτό το ταξίδι για να σας βοηθήσουμε να ανακάμψετε από τη διάλυση. Ήταν μια άσκηση περιορισμού της στεναχώριας, ένα ταξίδι αυτοθεραπείας και αυτοβελτίωσης, όχι ένα μέσο συμφιλίωσης με την πρώην σας. Ιδανικά σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να κοιτάζετε προς τα εμπρός και να μην ζείτε στο παρελθόν σας. Θα πρέπει να είστε τόσο απασχολημένοι ώστε να μην έχετε ποτέ το χρόνο να σκεφτείτε την παλιά σας σχέση. Πρέπει να είσαι απόλυτα ειλικρινής με τον εαυτό σου. Εάν αγωνιάτε να περιμένετε αυτή την κλήση, τότε θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ξεκινήσετε άλλες 30 ημέρες χωρίς επαφή.

Πριν από την επαφή, πρέπει επίσης να σκεφτείτε τι μπορεί να σκεφτεί η πρώην σας για τη σιωπή σας. Υπάρχει κάποια δυσμενή δημοσιότητα που δεν περιβάλλει καμία επαφή, την οποία μπορεί να έχουν διαβάσει. Εάν πιστεύουν για ένα λεπτό ότι το κάνατε αυτό για να τους τιμωρήσετε ή να τα χειραγωγήσετε, είναι πιθανό να αισθάνονται εχθρικά προς εσάς. Για αυτόν τον λόγο, είναι πολύ καλύτερο να τους αφήσουμε να φτάσουν εκείνοι σε εσάς. Αν προτιμάτε να επικοινωνήσετε μαζί τους, τότε παρακαλώ μην είστε τόσο προφανείς ώστε να το κάνετε την ημέρα 31. Περιμένετε τουλάχιστον μια εβδομάδα ή τουλάχιστον.

Λάθος # 2: Βάζετε τη ζωή σας σε αναμονή

Οι 30 ημέρες χωρίς επαφή έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να επαναφέρετε τη ζωή σας στην πορεία. Έχετε 30 ημέρες για να δημιουργήσετε ένα νέο φυσιολογικό χρόνο και καθημερινότητα και να δημιουργήσετε μια νέα υγιεινή ρουτίνα για τον εαυτό σας. Αντί να σκέφτεστε αυτές τις 30 ημέρες ως διακοπή της ζωής σας, πρέπει να τις δείτε σαν μια ευκαιρία να θυμηθείτε τι φαίνεται και αισθάνεται η ζωή σας χωρίς αυτό το άτομο. Μην μπερδεύετε και αρχίζετε να πιστεύετε ότι η περίοδος χωρίς επαφή είναι διακοπή της ζωής σας όταν το αντίθετο ισχύει: Η ατομική σας ζωή είναι αυτό που βάζετε σε αναμονή κατά τη διάρκεια της σχέσης σας και μετά από αυτές τις 30 μέρες τελειώνετε για να αποφασίσετε εάν η ζωή σας βελτιώνεται πραγματικά από αυτή τη σχέση.

Λάθος # 3: Σκέφτεστε ότι δεν υπάρχουν περισσότεροι κανόνες

Αφού ξοδέψατε λίγες μέρες χαμογελώντας με αυτοπεποίθηση, σας ενθάρρυνε να γεμίσετε το πρόγραμμά σας και να κρατήσετε τον εαυτό σας όσο το δυνατόν πιο πολυάσχολο. Με την ολοκλήρωση της πρώτης περιόδου χωρίς επαφή, οι άνθρωποι ξαφνικά πιστεύουν ότι μπορούν να ξεχάσουν τους κανόνες στους οποίους έχουν κολλήσει. Είναι λίγο σαν τη δίαιτα για 30 ημέρες, χάνοντας με επιτυχία 20 κιλά, και στη συνέχεια αρχίζετε να τρώτε ​​την επόμενη μέρα. Τι νομίζετε ότι θα συμβεί; Θα διατηρήσετε την απώλεια βάρους; Αμφιβάλλω πολύ. Θα καταλήξετε ακριβώς από πού ξεκινήσατε και ενδεχομένως λίγο βαρύτεροι. Το ίδιο ισχύει και εδώ. Ακριβώς όπως η δίαιτα, θα καταλήξετε σε ένα πολύ χειρότερο μέρος, συναισθηματικά, αν αφήσετε τις νέες συνήθειες που έχετε σχηματίσει.

Αφού ολοκληρώσετε 30 ημέρες, θα πρέπει να προσπαθήσετε να μην υποχωρήσετε στο άτομο που ήσαστε πριν από 30 ημέρες. Όλα τα νέα χόμπι που ξεκινήσατε, το καθεστώς γυμναστικής που ξεκινήσατε και οι φίλοι με τους οποίους βγήκατε πρέπει να διατηρηθούν. Το πρόγραμμά σας θα πρέπει να παραμείνει τόσο πλήρες όσο και την προηγούμενη εβδομάδα. Συνεχίζοντας να ζείτε τη ζωή σας, όπως κάνατε, σας δίνει λιγότερο χρόνο για να ασχοληθείτε με τον πρώην και περισσότερο χρόνο σας για να επικεντρωθείτε στο παρόν. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι η ικανότητά σας να επικοινωνήσετε με τον πρώην συνεργάτη σας, αν το επιθυμείτε. Αν το κάνετε, πρέπει να γίνει με ελεγχόμενο τρόπο και να είστε προετοιμασμένοι για ένα νοκ-άουτ, αν δεν είναι ευτυχείς να σας ακούσουν.

Δεν μπορείτε ποτέ να κάνετε το ίδιο λάθος δύο φορές επειδή η δεύτερη φορά που το κάνετε, δεν είναι λάθος, είναι μια επιλογή.

Λάθος # 4: Καθορισμός Προθεσμίας

Ο καθορισμός προθεσμίας σπάνια λειτουργεί. Πρώτον, πρέπει να είστε διατεθειμένοι να ακολουθήσετε την αναφερθείσα δράση και, δεύτερον, πρέπει να έχετε έναν δικαιολογημένο λόγο για την επιβολή μιας προθεσμίας. Επιπλέον, η συμπεριφορά σας μπορεί επίσης να θεωρηθεί ως συναισθηματική κακοποίηση. Εκδίδετε ένα τελεσίγραφο προκειμένου να χειριστείτε τον πρώην σύντροφό σας για να κάνετε αυτό που θέλετε, όταν θέλετε.

Ας δούμε λοιπόν αυτό χρησιμοποιώντας ένα υποθετικό παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι ολοκληρώσατε 30 ημέρες μη επαφής και αποφασίζετε να επικοινωνήσετε με τον πρώην συνεργάτη σας. Μιλάτε για το πώς να το κάνετε καλύτερα και αποφασίζετε να το αφήσετε για λίγες μέρες. Στη συνέχεια στέλνετε στο πρώην σας ένα απλό μήνυμα κειμένου για να ρωτήσετε πώς είναι.

Λάθος # 5: Απαίτηση απαντήσεων

Όταν τα ζευγάρια διαλύονται, είναι η ανθρώπινη φύση να θέλει το κλείσιμο. Συνήθως, θα θέλετε να μάθετε:

Γιατί συνέβη?
Κάνατε κάτι λάθος;
Συμμετείχε κάποιος άλλος;
Βγαίνουν με άλλον από τότε που χωρίσατε;

Παρόλα αυτά, ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε, ειδικά στα αρχικά στάδια, είναι να ζητήσετε εξηγήσεις σχετικά με τα ερωτήματα και τις προοπτικές της κατάρρευσης της σχέσης σας. Τώρα δεν είναι η ώρα να αρχίσετε να ρωτάτε τον πρώην σας γιατί χώρισε μαζί σας. Εάν η συμπεριφορά σας χαρακτηρίζεται ως επιθετική, απελπιστική ή απαιτητική, ο πρώην σας θα εξαφανιστεί. Οποιαδήποτε συζήτηση έχετε μαζί τους θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με ένα ελαφρύ και θετικό τόνο. Ο πρώην σύντροφός σας δεν πρέπει να αισθάνεται υπό επίθεση. Πρέπει να αποδείξετε ότι είστε περισσότερο από ικανός να ζείτε χωρίς αυτούς.

Λάθος # 6: Έχοντας μια σχέση αναπήδησης

Οι σχέσεις επαναφοράς δεν είναι ποτέ καλή ιδέα. Μπορεί να πιστεύετε ότι δείχνετε στον πρώην σας ότι έχετε προχωρήσει αλλά, στην πραγματικότητα, απλά εκθέτετε σημάδια απελπισίας και ανασφάλειας. Επιδεικνύετε ότι δεν είστε αρκετά ισχυροί για να επιβιώσετε μόνοι σας και ότι χρειάζεστε κάποιον να προσκολληθεί.

Αρχικά, η ύπαρξη σε άλλη σχέση μπορεί να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή σας. Ωστόσο, αυτό είναι πιθανό να είναι για λίγο. Όταν έχει περάσει τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μετά τη διάλυση, είναι πολύ πιθανό ότι θα συγκρίνετε συνεχώς τη νέα σας ημερομηνία με την τέλεια ψευδαίσθηση που μεταφέρετε από την πρώην σας. Αντί να θαυμάζετε τις ιδιότητες που έχει το νέο άτομο, θα εστιάζετε σε αυτά που δεν έχουν. Όχι μόνο αυτό θα σας κάνει να αισθάνεστε λυπημένοι και απογοητευμένοι, αλλά είναι άδικο για το άτομο αυτό.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι σχέσεις ανάκαμψης σπάνια λειτουργούν. Πρέπει να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο να εργαστείτε μέσα από τον πόνο σας και να ανοίξετε την καρδιά σας στη δυνατότητα να βρείτε ξανά την αγάπη. Η υποκατάσταση του πρώην σας από κάποιον που θεωρείτε ως τον δεύτερο καλύτερο δεν θα λειτουργήσει ποτέ.

Εάν η παρουσία σας δεν έχει αντίκτυπο, η απουσία σας δεν θα κάνει τη διαφορά.

Λάθος # 7: Να γίνετε φίλοι

Οι υπόλοιποι φίλοι με τον πρώην σας μπορεί να φαίνονται σαν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ωστόσο, αν εξακολουθείτε να έχετε συναισθήματα γι ‘αυτούς, τότε πιθανόν πρέπει να αποφευχθεί. Θέλετε πραγματικά να γίνετε εμπιστευόμενοι και να ακούσετε τα πάντα για τις τελευταίες κατακτήσεις και σχέσεις τους; Επιπλέον, η επισήμανση ως φίλος σημαίνει ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να γίνει κάτι παραπάνω από αυτό.

Υπάρχει επίσης ένας διαφορετικός τύπος φίλου και αυτός είναι ένας «φίλος με οφέλη». Ό, τι κι αν κάνετε, παρακαλώ μην πάτε εκεί! Οι άνδρες και οι γυναίκες γενικά αντιλαμβάνονται τη σεξουαλική οικειότητα διαφορετικά. Για τους άνδρες, μπορεί να είναι απλώς μια φυσική πράξη που μπορεί να αναληφθεί χωρίς καμία συναισθηματική προσκόλληση. Για τις περισσότερες γυναίκες, η στενή επαφή προκαλεί συναισθήματα. Οι δύο στόχοι απλά δεν είναι συμβατοί.

Ακριβώς επειδή χωρίσατε δεν σημαίνει ότι ο πρώην σύντροφος σας δεν σας βρίσκει ακόμα σεξουαλικά ελκυστικό. Παρ ‘όλα αυτά, δεν θέλουν να είναι σε μόνιμη σχέση μαζί σας. Συνεπώς, για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμένα συναισθήματα, η απόφαση να αποφασίσετε εάν θέλετε να ακολουθήσετε μια φιλία θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μόνο όταν θα συμφιλιωθείτε μόνιμα και θα ξεπεράσετε τα ρομαντικά συναισθήματά σας.

leave your comment


Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top